Jihočeské rybníky
Studenti kvarty dovedli v roce 2019 webový projekt popisující zajímavé jihočeské rybníky do finální podoby popisujíci všech 107 jihočeských rybníků s katastrální výměrou nad 35 ha. V souhrnu s vybranými menšími tak projekt nyní nabízí popis 135 jihočeských rybníků.
Závěrečný výstup projektu Jihočeské rybníky
Zlatá stoka
Projekt k 500. výročí dokončení Zlaté stoky podrobně mapující celý její tok zpracovali studenti 2.B a 2.C v rámci výuky informatiky v roce 2018. Je úzce provázaný především s projekty Jihočeské rybníky a CHKO Třeboňsko.
Závěrečný výstup projektu Zlatá stoka
Jihočeské rybníky
Studenti kvarty rozšířili v roce 2018 webový projekt popisující všech 70 jihočeských rybníků s výměrou nad 50 ha a další vybrané zajímavé menší rybníky tak, že nyní popisuje již všech 20 jihočeských rybníků s výměrou mezi 40 a 50 ha (základ položila už kvarta roku 2017) a zcela nově i skupinu dvanácti menších rybníků napojených na Zlatou stoku. V souhrnu tak projekt nabízí popis 118 jihočeských rybníků.
Aktuální výstup projektu Jihočeské rybníky
Chráněná krajinná oblast Třeboňsko
Projekt o maloplošných chráněných územích v rámci chráněné krajinné oblasti Třeboňsko zpracovali studenti 2.B a třetina studentů 2.C v rámci výuky informatiky v roce 2017.
Závěrečný výstup projektu CHKO Třeboňsko
Chráněná krajinná oblast Blanský les
Projekt o maloplošných chráněných územích v rámci chráněné krajinné oblasti Blanský les zpracovali studenti 4.A šestiletého bilingvního studia v rámci výuky informatiky v roce 2017.
Závěrečný výstup projektu CHKO Blanský les
Naše sopky
Studenti 2.C spolu s částí studentů 2.B vytvořili v roce 2016 v rámci výuky informatiky webový projekt o sopkách České republiky.
Závěrečný výstup projektu Naše sopky
Jihočeské rybníky
Studenti kvarty dokončili v roce 2016 závěrečnou část webového projektu popisujícího všech 70 jihočeských rybníků s výměrou nad 50 ha a další vybrané zajímavé menší rybníky, jehož hlavní část vloni zpracovali v rámci výuky informatiky studenti 4.A šestiletého dvojjazyčného studia, skupina studentů tříd 2.B a 2.C čtyřletého studia a skupina studentů kvarty osmiletého studia.
Aktuální výstup projektu Jihočeské rybníky
Vodní přehrady
Projekt popisující významnější přehrady na Vltavě a jejích přítocích zpracovala skupina studentů tříd 2.B, 2.C a 2.D v rámci výuky informatiky v roce 2014. Návrh základní struktury webu, jeho logo a stylování vytvořil Patrik Mastil (2.D), ostatní studenti zpracovali jednotlivé přehrady Vltavské kaskády a další přehrady na Vltavě i jejích přítocích.
Závěrečný výstup projektu Vodní přehrady
Památky v Táboře
Projekt se zajímavým designem, jehož autorem byl Vojtěch Hotmar.
Závěrečný výstup projektu Památky v Táboře
Vltava a její přítoky
Projekt popisující Vltavu a její přítoky zpracovala skupina studentů tříd 2.C, 2.D a V4.G v rámci výuky informatiky v roce 2012, přičemž kromě přímých přítoků Vltavy podrobněji popsali též přítoky Lužnice a Berounky.
V roce 2013 byl projekt rozšířen studenty V4.G o popis významnějších přítoků Sázavy a v roce 2014 ho dokončili studenti V4.G doplněním popisu významnějších přítoků Otavy.
Závěrečný výstup projektu Vltava a její přítoky
Ohniska světových konfliktů
Projekt zpracovala skupina studentů třídy 2.C v rámci výuky informatiky v roce 2011. Návrh základní struktury webu, jeho stylování a interaktivní mapu vytvořil Lukáš Batůněk. Ostatní studenti zpracovali po jednom ohnisku světových konfliktů.
V roce 2013 rozšířili studenti 2.D projekt o popis dalších ohnisek a současně aktualizovali popisy původně popsaných ohnisek.
Závěrečný výstup projektu Ohniska světových konfliktů
Vrcholy nejvyšších pohoří ČR
Projekt Vrcholy nejvyšších pohoří ČR zpracovala skupina studentů tříd 2.B a 2.D Gymnázia Pierra de Coubertina Tábor rámci výuky informatiky v roce 2011. Návrh základní struktury webu a jeho stylování vytvořil Tomáš Pěnka (2.D), interaktivní mapu vybraných geomorfologických celků s nejvyšší maximální nadmořskou výškou sestavila Šárka Jedličková (2.B). Ostatní studenti zpracovali po jednom geomorfologickém celku s hlavním důrazem na jeho nejvyšší vrchol.
Závěrečný výstup projektu Vrcholy nejvyšších pohoří ČR
Zvláště chráněná území ČR
Webový projekt tříd 2.B, 2.C a V4.G (kvarta) Gymnázia Pierra de Coubertina Tábor zpracovaný v roce 2010 rámci výuky informatiky. První část projektu mapující velkoplošná zvláště chráněná území České republiky zpracovala skupina studentů tříd 2.B a 2.C, druhou část projektu popisující maloplošná chráněná území na Táborsku vypracovala skupina studentů kvarty. Návrh základní struktury webu a jeho stylování vytvořili Jan Dohnal (2.C) a Markéta Hejná (V4.G). Interaktivní mapu velkoplošných zvláště chráněných území vytvořil David Vobr (2.C), Michaela Fialová a Anna Fišerová (2.B) sestavily popis základních pojmů vztahujících se ke zvláště chráněným územím ČR. Ostatní studenti zpracovali po jednom zvláště chráněném území.
Závěrečný výstup projektu Zvláště chráněná území ČR
Tercie v Deštném
Projekt tercie - v roce 2023.